laatste dag nederland - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Merle Munten - WaarBenJij.nu laatste dag nederland - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Merle Munten - WaarBenJij.nu

laatste dag nederland

Door: Merle Munten

Blijf op de hoogte en volg Merle

07 September 2014 | Nederland, Venlo

Hallo lieve allemaal,
Nog een dagje in Nederland en dan is het toch echt zo ver. Na maanden voorbereiding vertrek ik maandag ochtend samen met imke voor onze minor naar Ghana! Heel erg spannend maar vooral super leuk. Ik ben heel erg benieuwd naar het land, de mensen, de cultuur en alle mooie ervaringen de komende maanden.
Via dit blog zal ik jullie op de hoogte houden van alles wat ik zie en mee maak.
Maar nu eerst nog een laatste dagje nederlands genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2015

Home sweet home

16 December 2014

Goodbye until we meet again

16 December 2014

Project Tuna

27 November 2014

Blame it on the boogie

19 November 2014

Sneaky snake & azonto dance
Merle

De komende maanden ga ik voor de minor "International Sustainable Development Cooperation" naar Ghana. Hier ga ik samen met een goede vriendin vanaf 8 september meewerken bij een project gelegen in Tuna.

Actief sinds 01 Sept. 2014
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 8400

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: